19 jun 2013

Guils del Cantó.* ( Lo meu poble )*. Pallars Sobirà....... suport a la gent de la Vall D'Aran i Viella .

2 comentarios:

  1. Preciós paisatge hivernal, ..... és realment ferèstec, d'unes terres tan dures en brollaren els almogàvers, els guerrers més bèsties que mai hàgim tingut.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, certament és un paisatge rural ferèstec i cru.....crec que queda reflectit, a més, han passat anys i més anys i continua igual de salvatge

    ResponderEliminar