13 may 2013

Jo visc cara a la llum com fan els gira-sols i crec en mi mateix, crec en l'Art expansiu que calma la meva ànsia fent per mi tan sols, perquè han florit los prats, perquè som al estiu, perquè tot fa remor, tot germina, tot viu; perquè i han verds riquíssims endalt de la pineda i apareixen intimes les ombres misterioses a on viuen les fades de formes voluptuoses.( tercera il·lustració !!!!Crisantems Alexandre de Riquer )

2 comentarios:

  1. un altre "Crisantem" formidable, segueix la màgia, que encaixa molt bé amb el text.

    ResponderEliminar
  2. Mercès, Jep..............els Crisantems són màgics.........són petites fades de formes voluptuoses unes i estilitzades d'altres però plenes de flors , fulles, àrbres i viuent al bosc..... el text és idilic i molt subtil

    ResponderEliminar