Watercolor . Ilustration
Llampant!!! amb la taca de sang roja!!! em torna a fer pensar en l'estil gòtic
Gòtic, si......aquest també és gòtic, no tant dolç, fet per ser punyent.
Llampant!!! amb la taca de sang roja!!! em torna a fer pensar en l'estil gòtic
ResponderEliminarGòtic, si......aquest també és gòtic, no tant dolç, fet per ser punyent.
ResponderEliminar