1 mar 2013

Tastet del nou projecte!! éssers i penombres.

2 comentarios:

  1. personatge extret de la supervivència diària al nivell més bàsic .... sense boca, per emfatitzar llurs ulls i tot el que transmeten ....... molt ben dibuixat i pintat ....... el fons molt ben resolt.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sense boca també vol dir, impotència, no poder parlar, dolor....sentiments retinguts, neguit, pena.. en definitiva cap sentiment bo!!!!!!!!!! gràcies.

      Eliminar