5 mar 2013

ocell al pit

2 comentarios:

  1. Tornen les "Carmiles" amb llur esplet de colors i exotisme, molt bonic el vestit estiuenc de maduixes.

    ResponderEliminar
  2. Minuts de descans, gràcies JEP!!!!! tornen les filles del FB. gràcies.

    ResponderEliminar