Avui és fàcil, subscric plenament aquesta crítica positiva, que de fet, és semblant a d'altres que l'hi han fet a l'artista al llarg de la seva carrera, amb un denominador comú, el domini de la tècnica de l'aquarel.la.
Bé, al llarg de la meva trajectoria artistica, no sols hi ha aquestes dues, JEP!!!!!! poc a poc les anirè posant...... crec que són unes quinze,,,gràcies de totes maneres.....també vull dir que si bé són iguales en el fons ( del missatge ) no ho són en la forma, estan escrites per diferents critics de diferents sexes i això és nota
Avui és fàcil, subscric plenament aquesta crítica positiva, que de fet, és semblant a d'altres que l'hi han fet a l'artista al llarg de la seva carrera, amb un denominador comú, el domini de la tècnica de l'aquarel.la.
ResponderEliminarBé, al llarg de la meva trajectoria artistica, no sols hi ha aquestes dues, JEP!!!!!! poc a poc les anirè posant...... crec que són unes quinze,,,gràcies de totes maneres.....també vull dir que si bé són iguales en el fons ( del missatge ) no ho són en la forma, estan escrites per diferents critics de diferents sexes i això és nota
ResponderEliminar