25 mar 2013

Posta de sol+Clàudia+Medea.

2 comentarios:

  1. L'Artista segueix experimentant, obrint noves vies i dialogant amb si mateixa i amb els espectadors sobre les diferents modalitats artístiques.

    ResponderEliminar
  2. Si perquè penso que és sempre bo voler experimentar, fer un estudi per ampliar lo "consolidat " que mai és del tot acabat ,,, agraïda Josep Maria

    ResponderEliminar