21 feb 2013

Ja no t'estimo

2 comentarios:

  1. aquest colom missatger és sagnant però bell i si tanca el calaix respirarà lliure i deixarà de sagnar

    ResponderEliminar
  2. Significa que ja no estima qui a obert el calaix dels records, per això diu blue ja no t'estimo,,,,,blue, blau, també trist,,,,,, això vol dir més que no el nom del color amb si mateix.. i la faula explica que obrir el calaix fa sang

    ResponderEliminar