22 feb 2013

Vinyes

2 comentarios:

  1. explosiva aquarel.la paisatgística, per gaudir dels colors i diferents tonalitats en perspectiva

    ResponderEliminar
  2. Renoi, aquest comentari m'encanta, moltíssimes gràcies!!! tant de bó també fos el mateix a la pàgina de fans of FB.... merci..

    ResponderEliminar