22 nov 2012

Aiguamolls de L'Empordà al hivern

4 comentarios:

  1. preciosos, bucòlics, d'encertades tonalitats i perspectiva

    ResponderEliminar
  2. Els aiguamolls de l'Empodà, el meu gran tema per excel.lència,,,,,,,el tema més divers i més pintat per mi, en poques paraules el meu segell....gràcies de tot cor Josep Maria, no saps quan de valor tenen tots els teus comentaris,,,,,,,,,estic infinitament agraïda

    ResponderEliminar