Els aiguamolls de l'Empodà, el meu gran tema per excel.lència,,,,,,,el tema més divers i més pintat per mi, en poques paraules el meu segell....gràcies de tot cor Josep Maria, no saps quan de valor tenen tots els teus comentaris,,,,,,,,,estic infinitament agraïda
preciosos, bucòlics, d'encertades tonalitats i perspectiva
ResponderEliminarEls aiguamolls de l'Empodà, el meu gran tema per excel.lència,,,,,,,el tema més divers i més pintat per mi, en poques paraules el meu segell....gràcies de tot cor Josep Maria, no saps quan de valor tenen tots els teus comentaris,,,,,,,,,estic infinitament agraïda
ResponderEliminarDe res, és un plaer poder gaudir de bona pintura
EliminarGràcies .
Eliminar