un nou dibuix de la sèrie de la "Clàudia", preciós com els anteriors, la part dreta on hi surten l'ocell i les branques, em fa pensar en l'art japonès.
Je, je....quina cara fa la Clàudia!! amb els toc toc toc....i picotejades del picot, moltes vegades he fet i no he mirat mai d'inspirar-me en l'art oriental japonès, algun dibuix fins i tot quadres que recorda aquest estil tant definit del japó,,,,totalment d'acord
un nou dibuix de la sèrie de la "Clàudia", preciós com els anteriors, la part dreta on hi surten l'ocell i les branques, em fa pensar en l'art japonès.
ResponderEliminarJe, je....quina cara fa la Clàudia!! amb els toc toc toc....i picotejades del picot, moltes vegades he fet i no he mirat mai d'inspirar-me en l'art oriental japonès, algun dibuix fins i tot quadres que recorda aquest estil tant definit del japó,,,,totalment d'acord
ResponderEliminar