16 oct 2012

Clàudia i el Picot fuster

2 comentarios:

  1. un nou dibuix de la sèrie de la "Clàudia", preciós com els anteriors, la part dreta on hi surten l'ocell i les branques, em fa pensar en l'art japonès.

    ResponderEliminar
  2. Je, je....quina cara fa la Clàudia!! amb els toc toc toc....i picotejades del picot, moltes vegades he fet i no he mirat mai d'inspirar-me en l'art oriental japonès, algun dibuix fins i tot quadres que recorda aquest estil tant definit del japó,,,,totalment d'acord

    ResponderEliminar