19 ago 2012

Autoretrat...estimat hivern, t'espero

                                                                 Autoretrat..estimat hivern, t'espero!!

2 comentarios:

  1. una mostra més de com manejar la tècnica del collage amb soltura i dosis d'imaginació, superposició d'imatges molt evocadora.

    ResponderEliminar
  2. Dibuix (autoretrat hivern ) + foto hivern passat

    ResponderEliminar