18 ago 2012

dibuix......yogur

                                                             Dibuix......yogur!!     

2 comentarios:

  1. Murri autoretrat enquibit en un collage, sembla un anunci il.lustrat dels que es feien a mitjans del S. XX.

    ResponderEliminar
  2. És una unió de dibuix..(autorretrat) amb foto + clip de plàstic..xinxeta!!!!! gràcies

    ResponderEliminar