Marta Puigvendrelló
Watercolor . Ilustration
1 sept 2020
On és?. Vaig fer aquesta foto fa molt temps i no se exactament on és. Per el nort d'Espanya això sí. Avui m'agrada molt, la pintaré.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario