24 may 2020

Molts de nosaltres hem estat a prova d'una manera que mai hauríem pensat que fos possible, però si hi ha una cosa que hem après, és que la vida és un regal, perquè l'únic que importa és estar junts i si cal posar-se la mascareta per parlar desprès de dinar perquè no hi ha espai suficient, es posa i no passa res. #stayhomeSaveLives

No hay comentarios:

Publicar un comentario