30 oct 2017

Vic, Octubre de 2017.
 Tot el mes gaudint de la ruta turística teatrealitzada per la ciutat.
Final de la trajectòria, tots a la plaça al voltant del Merma cantant la cançó:
Merma, merma, merma petit.
Merma, Merma, merma petitó.
Ensenyan's la ciutat de Vic,
i ens ho passarem millor.
Homes del sac, gàrgoles, cavallers i mascarons
apareixen, apareixen per tots els racons.
Catedrals, ponts i places, claustres, campanar i museus
vigatans i vigatanes se'ls han fet ben seus.
Merma, Merma, merma petit.....
L'Obra d'en Sert i en Balmes i l'Oliba el gran Abat
Tothom deixa, tothom deixa, ben bocabadat.
Merma, Merma merma petit.....
Romànic, modernisme, neoclàssic i barroc
també gòtic trobarem a Vic i no pas poc.
Merma, Merma, merma petit......

Lletra: Xeví López
Música: Lluís Toran.

No hay comentarios:

Publicar un comentario