Watercolor . Ilustration
M'agrada la Plana de Vic amb neu. Neu i boira sempre fan bona parella a l'hivern.
M'agrada la Plana de Vic amb neu. Neu i boira sempre fan bona parella a l'hivern.
ResponderEliminar