20 abr 2016

Manlleu. La Plana de Vic. Camps perduts en la llunyania


2 comentarios:

  1. que maco!!!! aquest no l,havia pas vist

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies Josep Maria i gràcies per comentar, amb temps anirè responent a tots els teus comentaris. Salut

    ResponderEliminar