14 ago 2015

Bilbao, las rias


2 comentarios:

  1. no veig clarament la signatura, n'ets l'autora ???

    ResponderEliminar
  2. Si... al meu bloc sols obra meva, en tot cas s'hi un dia publico un que no sigui meu, serà dels meu pare, però J'HA HO DIRÉ

    ResponderEliminar