Marta Puigvendrelló
Watercolor . Ilustration
29 jul 2015
Treball de fotografia....
2 comentarios:
josep maria
31 de julio de 2015 a las 6:46
en blanc i negre, molt bé
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Marta
31 de julio de 2015 a las 22:55
Si, és més retro
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Añadir comentario
Cargar más...
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
en blanc i negre, molt bé
ResponderEliminarSi, és més retro
ResponderEliminar