7 may 2015

Ninu....... et faria un petó de lo bé que m'has quedat.... El Follet de la Brolla del Gurri xic, a cop de taques.


6 comentarios:

  1. Respuestas
    1. Gràcies Florentino estic millorant en la il.lustracions

      Eliminar
  2. genial !!!!! tot un món oníric i entroncat amb l'imaginari celta

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si clar els follets també té origen celta.a la tradició catalana tenim mites similars.els de closca d'avellanes al cap com els què faig jo son celtes.gràcies Josep Maria

      Eliminar