simpàtic alegre i una mica dolç, falta el color......això que en el conte és un nen d'ulls blaus nas rodó i una mica malparit, doncs roba tots els elements de la tardor a la senyora tardó, perquè aquesta no el vol per marit........ejejeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
doncs si aquest fós el definitiu, és molt guapo
ResponderEliminarsimpàtic alegre i una mica dolç, falta el color......això que en el conte és un nen d'ulls blaus nas rodó i una mica malparit, doncs roba tots els elements de la tardor a la senyora tardó, perquè aquesta no el vol per marit........ejejeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ResponderEliminar