7 abr 2015

Probablement no vau poder veure l'exposició de l'ASVAT, aquí us deixo una petita mostra.


1 comentario:

  1. malauradament no vaig poder anar-hi, però pel que es veu a la foto, hi havia molta qualitat

    ResponderEliminar