Watercolor . Ilustration
Como sempre lindos trabalhos!! Parabéns Marta ...
Gràcies amic😊
l'aquarel.la és preciosa,però els reflexos són un inconvenient
El tinc venut i el propietari m'ha deixat fer la foto, però no he pogut fer-ho sense vidre
Como sempre...belíssimos!!
Como sempre lindos trabalhos!! Parabéns Marta ...
ResponderEliminarGràcies amic😊
ResponderEliminarl'aquarel.la és preciosa,però els reflexos són un inconvenient
ResponderEliminarEl tinc venut i el propietari m'ha deixat fer la foto, però no he pogut fer-ho sense vidre
ResponderEliminarComo sempre...belíssimos!!
ResponderEliminar