Watercolor . Ilustration
guau!!! quina foto més decadent i bella alhora!!! doncs si no tornes abans, esperarem les novetats de st. jordi
En tinc moltes de fotos com aquesta....es amb accent....un altra jobi.....com la au tinc fe ser capac....amb c trencada....de creuar l ocea...amb accent a la a
guau!!! quina foto més decadent i bella alhora!!! doncs si no tornes abans, esperarem les novetats de st. jordi
ResponderEliminarEn tinc moltes de fotos com aquesta....es amb accent....un altra jobi.....com la au tinc fe ser capac....amb c trencada....de creuar l ocea...amb accent a la a
Eliminar