7 feb 2015

Hi Vic..... La Huella de lo que fue

2 comentarios:

  1. pols a la pols, cendra a la cendra, això també val pels objectes físics, molt ben treballada aquesta foto, del tot artística

    ResponderEliminar
  2. Com les altres faig el mateix tractament......amb aquetes patines velles

    ResponderEliminar