Watercolor . Ilustration
aquestes no les trobo tan reeixides com les anteriors, la de la dreta sembla que estigui restrenyida, en aquesta foto, això sí, com en les anteriors, " l'atrezzo" està molt cuidat
OK.....gràcies per comentar; són Fairy, Hadas, Encantades igualment i com a tal; són fruit de la imaginació, fantasia
Uma beleza11 Beijinhos.
Obrigada Florentino, ara mateix em faig seguidora del teu bloc, abraço!!
aquestes no les trobo tan reeixides com les anteriors, la de la dreta sembla que estigui restrenyida, en aquesta foto, això sí, com en les anteriors, " l'atrezzo" està molt cuidat
ResponderEliminarOK.....gràcies per comentar; són Fairy, Hadas, Encantades igualment i com a tal; són fruit de la imaginació, fantasia
ResponderEliminarUma beleza11 Beijinhos.
ResponderEliminarObrigada Florentino, ara mateix em faig seguidora del teu bloc, abraço!!
ResponderEliminar