12 dic 2014

Una cosa dins teu s'apaga quan un cor s'atura....per a les malalties del cor..( amistat )

2 comentarios:

  1. tendre dibuix per a un tema delicat, però malgrat tot s'ha de tirar endavant

    ResponderEliminar
  2. Vaig fer dues il.lustracións per a la Marato de tv3, dedicades a les malalties del cor.......finalment, no vaig publicar cap de les dues,,,,,,,aquesta va ser la meva elecció opció final, justament per tendre.....perquè el cor és delicat

    ResponderEliminar