Watercolor . Ilustration
excel.lent!!!! pinta molt bé això que mostres, el de l'esquerra, molt maco de colors i d'idea i el de la dreta, molt expressiu i ben dibuixat
Gràcies i gràcies per comentar
excel.lent!!!! pinta molt bé això que mostres, el de l'esquerra, molt maco de colors i d'idea i el de la dreta, molt expressiu i ben dibuixat
ResponderEliminarGràcies i gràcies per comentar
ResponderEliminar