31 dic 2014

Happy new year

2 comentarios:

  1. excel.lent!!!! pinta molt bé això que mostres, el de l'esquerra, molt maco de colors i d'idea i el de la dreta, molt expressiu i ben dibuixat

    ResponderEliminar