Marta Puigvendrelló
Watercolor . Ilustration
8 may 2014
Je t'aime....buona giornata a tutti
2 comentarios:
josep maria
13 de mayo de 2014 a las 5:18
políglota .... francès .. italià
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Marta
13 de mayo de 2014 a las 5:19
però amb molt sentiment
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Añadir comentario
Cargar más...
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
políglota .... francès .. italià
ResponderEliminarperò amb molt sentiment
ResponderEliminar