Watercolor . Ilustration
la de la dreta m'agrada molt!!!
la noia pèl-roja amb davantal de estrelletes, molt bé, deixaré passar un temps prudencial per al sorteig, sort
la de la dreta m'agrada molt!!!
ResponderEliminarla noia pèl-roja amb davantal de estrelletes, molt bé, deixaré passar un temps prudencial per al sorteig, sort
ResponderEliminar