23 mar 2014
L'Associació Vigatana d'antics treballador, m'ha convidat un any més, ocupant el lloc del meu pare, que malauradament ens va deixar massa aviat, a l'expo, que es celebra en motiu del Mercat del Ram, els dies 11. 12. i 13 d'abril, al C/Sant Just 4 … al casc antic de Vic. Obert de 9 del matí a 13h. I de 4 a 8 de la tarda. Si us fa gràcia venir a passejar per el mercat, enmig de palmes i palmons, junt amb moltes altres coses de la fira, que sapigueu que aquesta aquarel·la ( l'original) estarà exposada junt amb molts altres treballs de artistes vigatans, per la meva part , quedeu tots convidats....... VIC, és GRAN.............................................hi ha lloc per tots. ARA QUE!!!!!!!..JO SÓC MOLT VERGONYOSA I VULL PASSAR D'INCOGNITOOOOOOOO... NO EM BUSQUEU...FIUUUUUUUUUUUU
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

primavera!!!!!!
ResponderEliminar