20 feb 2014
Tancar el pis dels pares vol dir submergir-se en un espai aliè i alhora familiar. Quan tot està per fer es plantegen dues alternatives: conservar o destruir, Si ets massa conservador hauràs de llogar un guardamobles o envair casa teva i desnaturalitzar-la. Si ets excessivament radical, en un primer moment t'alleujarà sacrificar tantes coses. Ben aviat, però, et vindrà de gust tornar a veure l'àlbum de fotografies, recuperar la paella de les truites memorables o escoltar els discos de música tradicional de Corea del Nord. ( “ Les cançons que li agradaven a Lenin” Sergi Pamies )
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
l'esbós no sé dir encara per on va, i el que diu el text a mi em va passar, en un canvi de pis vaig llençar l'àlbum de fotos familiar, la resta de la família em va estar maleint durant molt de temps.
ResponderEliminarL'esbós ja està, ja el penjaré, ai ai ai ai,, senyor després, com se't passa pel cap llençar un àlbum de fotos? això mai de la vida Jep! i els records?; els records són molt importants.
ResponderEliminarPerdó... desprès, en lloc de després
ResponderEliminar