24 ene 2014

wip..... a l'aquarel.la...

2 comentarios:

  1. ja el veuràs , porta un secret amagat, crec que m'ha quedat preciós, per cert, estic a mig fer un oli..ehhhhhhhhhhhhhhhhh.... super, ja el penjaré, gràcies

    ResponderEliminar