29 ene 2014

gallarets

2 comentarios:

  1. m'agraden tant la composició com els colors

    ResponderEliminar
  2. Si treus la dona, veurás un primer plà dels meus paissatges de sempre,,,la dona és per estar en la nova ola artística,,,,gràcies

    ResponderEliminar