Esclat de colors i una altra simbiosi perfectament encaixada ...... preciós i cridaner crisantem ..... i la frase d'en Cortázar, doncs tant de bo pogués ésser així, però la realitat és dura de pelar
Crec en la elegancia del roig i el negre, cridaner no seria exacte, doncs , cridaner seria amb molts colors cridaners i mal convinats, potser perquè el calificatiu cridaner, no m'agrada, aquí és vermell i gairabé mono-color!! elegant...la frase, és positiva i amb ganes de donar força i moral. moltes gràcies per comentar , el teu punt de vista, és sincer, i això val molt.
Esclat de colors i una altra simbiosi perfectament encaixada ...... preciós i cridaner crisantem ..... i la frase d'en Cortázar, doncs tant de bo pogués ésser així, però la realitat és dura de pelar
ResponderEliminarCrec en la elegancia del roig i el negre, cridaner no seria exacte, doncs , cridaner seria amb molts colors cridaners i mal convinats, potser perquè el calificatiu cridaner, no m'agrada, aquí és vermell i gairabé mono-color!! elegant...la frase, és positiva i amb ganes de donar força i moral. moltes gràcies per comentar , el teu punt de vista, és sincer, i això val molt.
ResponderEliminar