tot i que no hi crec en aquestes festes, la qüestió és que són FESTES!!!! Però pels que si que hi creieu, doncs bon Nadal!!!! molt maca l'exposició de material divers amb toc nadalenc
moltes gràcies, sigui com sigui són dies asenyalats i les costums paganes o no, s'han de viure i respectar,,, ja no per si diem Nadal, és igual això no importa, importa l'esperit d'amor pau i voluntat,,,BONES FESTES
tot i que no hi crec en aquestes festes, la qüestió és que són FESTES!!!! Però pels que si que hi creieu, doncs bon Nadal!!!! molt maca l'exposició de material divers amb toc nadalenc
ResponderEliminarmoltes gràcies, sigui com sigui són dies asenyalats i les costums paganes o no, s'han de viure i respectar,,, ja no per si diem Nadal, és igual això no importa, importa l'esperit d'amor pau i voluntat,,,BONES FESTES
ResponderEliminar