aquí tenim, al meu entendre, una lleugera variant dels crisantems, en aquest cas, és més simple que els anteriors, no tant embarrocat, però igualment bonic.
Ok, estic d'acord, hi ha evolució, quan assoleixo una mica la tècnica, normalment la variant comença a treure el cap........ efectivament és més senzill. tècina; aquarel.la format: 45x35 tema; la tardor colors , gama dels ocres i terres.....amb el dibuix de les fulles ben definit, la noia amb simbiosi amb la resta, porta un caputxo verd; en senyal d'esperança i frescor. Gràcies, Jep!!
aquí tenim, al meu entendre, una lleugera variant dels crisantems, en aquest cas, és més simple que els anteriors, no tant embarrocat, però igualment bonic.
ResponderEliminarOk, estic d'acord, hi ha evolució, quan assoleixo una mica la tècnica, normalment la variant comença a treure el cap........ efectivament és més senzill.
ResponderEliminartècina; aquarel.la
format: 45x35
tema; la tardor
colors , gama dels ocres i terres.....amb el dibuix de les fulles ben definit, la noia amb simbiosi amb la resta, porta un caputxo verd; en senyal d'esperança i frescor.
Gràcies, Jep!!