gràcies.... també penso que he conseguit uns colors molt nets.....i l'encaix en general,,, jo ho dit a nivell critic,,, res de faxanderia,, soc molt exigent amb la meva obra......i el volum de les maduixes, en les seves llums i foscos les fa rodonetes,, i si t'hi fixas bé,,, he fet la cara de la nena,, cara de forma de maduixa,,ah!!!!!! moltes gràcies per comentar
esplèndida composició ...... i amb el fet diferencial de les maduixes
ResponderEliminargràcies
ResponderEliminarMagnífica composició, excepcionals les textures de les maduixes.
ResponderEliminargràcies.... també penso que he conseguit uns colors molt nets.....i l'encaix en general,,, jo ho dit a nivell critic,,, res de faxanderia,, soc molt exigent amb la meva obra......i el volum de les maduixes, en les seves llums i foscos les fa rodonetes,, i si t'hi fixas bé,,, he fet la cara de la nena,, cara de forma de maduixa,,ah!!!!!! moltes gràcies per comentar
ResponderEliminar