23 nov 2013

la meva.... rapunzel

2 comentarios:

  1. exuberant dibuix amb un toc surrealista i fantàstic

    ResponderEliminar
  2. llàstima que la llum del sol, al fer la foto, ha quedat al cap, i hi ha una part que es perd

    ResponderEliminar