preciós, com tots els altres, realment has trobat una marca de fàbrica amb aquests crisantems, hi ha un disc dels echo and the bunnymen que també es titula flowers
la cara de la nena, és lo que se'n diu ara; això tant de moda,, de les noves tendències... artistiques.. el nom és en àngles sketch... poc més que un esbós.. també es diu illustrated diary... i si que és teen... molt teen... gràcies
preciós, com tots els altres, realment has trobat una marca de fàbrica amb aquests crisantems, hi ha un disc dels echo and the bunnymen que també es titula flowers
ResponderEliminarGràcies,, ho estic treballant a fons!!
ResponderEliminarM'agraden les diferents capes de textures, potser la cara de la nena massa simplificada... molt "teen".
ResponderEliminarla cara de la nena, és lo que se'n diu ara; això tant de moda,, de les noves tendències... artistiques.. el nom és en àngles sketch... poc més que un esbós.. també es diu illustrated diary... i si que és teen... molt teen... gràcies
ResponderEliminar