Gràcies, vull dir que pot semblar molt groc..però és que és molt groc..tal com es veu...no hi ha cap tractament, l'unic que vaig fer la foto sota la llum artificial d'una bombeta, normalment ho faig al terrat amb llum del sol, crec que aquest és el matís que el fa diferent
personatges molt ben definits, fons de natura esplèndid, i temàtica molt tendra
ResponderEliminarGràcies, vull dir que pot semblar molt groc..però és que és molt groc..tal com es veu...no hi ha cap tractament, l'unic que vaig fer la foto sota la llum artificial d'una bombeta, normalment ho faig al terrat amb llum del sol, crec que aquest és el matís que el fa diferent
ResponderEliminar