30 oct 2013

La dona de la reixa

2 comentarios:

  1. UN ALTRE CRISANTEM ESPECTACULAR!!! On jo hi destaco, a banda de l'entorn floral i simbiòtic amb la faç, un rostre molt ben perfilat, d'una bellesa radiant.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, moltes gràcies, el comentari també està molt bé.. escrit com tot un poeta

    ResponderEliminar