11 oct 2013

bon cap de setmana

2 comentarios:

  1. que bonica aquesta simbiosi!!!!! i amb aires d'art-decó ........ per no parlar dels colors, sensacionals!!

    ResponderEliminar
  2. ostres perdó.. no ho he vist fins ara, gràcies Jep.. tot i que no m'he inspirat en l'art-decó,,, en tot cas és una casualitat,,, si que ho fa recordar,,i m'agrada molt l'art-decó... no se si té res a veure

    ResponderEliminar