Watercolor . Ilustration
els dos missatges són positius i el dibuix és espaterrant
Si..és aixís,,, la vida és bella.....i you have a place in my heart..
els dos missatges són positius i el dibuix és espaterrant
ResponderEliminarSi..és aixís,,, la vida és bella.....i you have a place in my heart..
ResponderEliminar