13 sept 2013

Esbós, apunt ràpid,, divertimento

2 comentarios:

  1. l'expressió i el posat del personatge reflecteixen molt bé el contingut del text

    ResponderEliminar
  2. Apunt ràpid....una mica estil còmic...sense precisar massa ni entrar en detalls........sols reflectir el missatge i l'esbós per gaudir en el traç, no en la pulcritud de lineas ni dibuix refinat

    ResponderEliminar