15 sept 2013

Bona nit!!!!!!!!!!!!!

2 comentarios:

  1. un altre espectacular i simbiòtic exemplar de l'àlbum "Crisantems"

    ResponderEliminar
  2. Avui les imatges del centre d'art d'historia de Catalunya,, m'han fet recordar el nou projecta...gràcies Josep Mª

    ResponderEliminar