Watercolor . Ilustration
doncs esperarem la lluna plena d'Agost, que vagi molt bé, artista dels pinzells
Ahir,,,avui ...lluna plena...bien!!!!
doncs esperarem la lluna plena d'Agost, que vagi molt bé, artista dels pinzells
ResponderEliminarAhir,,,avui ...lluna plena...bien!!!!
ResponderEliminar